Locatie

Inschrijven voor deze opleiding

Customers the day after tomorrow

We zitten volop in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën. Deze Masterclass gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de day after tomorrow je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.

Voor wie?

Dé Masterclass voor kmo-bedrijfsleiders die zich willen voorbereiden op de toekomst van klantgerichtheid.

Jouw tijd waard:

Je leert hoe je een echte ‘partner in life’ kan worden voor je klanten én op hetzelfde moment toegevoegde waarde kan creëren voor de maatschappij. Al deze elementen samen zorgen voor ‘an offer they can’t refuse’.

Elke deelnemer ontvangt het boek Customers the day after tomorrow:

We stomen jou klaar om zowel op korte als op lange termijn het hart en de business van jouw klanten te winnen.

Extra

Bij inschrijving ontvang je uitzonderlijk gratis toegang tot de Online Ondernemersacademie en dit van de eerste tot de laatste sessie van de opleiding. Ontdek hier alvast ons online leerplatform.

Volg met een gerust gemoed onze opleidingen. We passen alle hygiëne- en veiligheidsmaatregelen strikt toe.
Ook de inhoud van de Masterclass is coronaproof
. De docent zal aandacht besteden aan de gevolgen van de pandemie.

Videolessen

Voor elke fysieke sessie ontvang je een videoles van één uur die je van thuis uit kan bekijken. In de videoles wordt een concept gepresenteerd aan de hand van strategische modellen en praktische voorbeelden. Tijdens de vier interactieve sessies gaan we telkens met de theorie aan de slag. De interactieve sessies zijn een combinatie van Q&A en workshops. Op die manier wordt de theorie toegepast op jouw eigen praktijk.

When digital becomes human
07 december 2020 van 13:00 tot 16:00

Het digitale aspect wordt steeds belangrijker. Tijdens de grote lockdown van maart 2020 is de wereld in een digitale versnelling gekomen. Barrières voor het gebruik van technologie zijn weggevallen bij zowel klanten als bedrijven. Die barrières komen niet meer terug. Nooit meer. Anderzijds hebben we in diezelfde periode kunnen vaststellen hoe sterk we het echte menselijke contact missen. Als iets schaars wordt, dan stijgt het in waarde. Het menselijke aspect is, net als het digitale, in die periode sterk gestegen in belang. In deze sessie geeft Steven aan hoe je als bedrijf de sterktes van het digitale kan combineren met de sterktes van het menselijke. En hoe je op beide dimensies het verschil kan maken om klanten te winnen.

Digitale communicatie
11 januari 2021 van 13:00 tot 16:00

Te veel bedrijven onderbenutten de kracht van digitale communicatie. Vandaag heeft elke ondernemer toegang tot kanalen als LinkedIn, Instagram, YouTube, Twitter en Facebook. In deze sessie geeft Steven strategisch advies, tips en tricks over het uitbouwen van een sterk digitaal netwerk. Hij deelt zijn eigen ervaringen. Op zijn YouTube-kanaal heeft hij meer dan 2,5 miljoen views, hij is bij de 10% van de Instagram-gebruikers met meer dan 10.000 volgers en op Twitter bereikt hij meer dan 40.000 mensen. Welke technieken kan jouw bedrijf gebruiken en hoe kan je een sterk en impactvol online merk bouwen?

Customers the day after tomorrow
25 januari 2021 van 13:00 tot 16:00

Het digitale aspect van de klantenrelatie is belangrijker dan ooit. In deze sessie zoomen we in op de mogelijkheden van nieuwe technologie om klanten beter te helpen dan voorheen. Hoe kunnen technologieën als artificiële intelligentie, Internet of Things, Augmented Reality, Virtual Reality je helpen om je bedrijf succesvoller te maken? We staan aan de vooravond van een nieuwe technologische revolutie die de verwachtingen van klanten opnieuw zullen veranderen. Dankzij deze sessie begrijp je de voordelen en de mogelijkheden van deze technologieën om het verschil te maken voor jouw klant.

The offer you can't refuse
08 februari 2021 van 13:00 tot 16:00

In deze laatste sessies brengen we alle elementen samen. Hoe bouw je een aanbod dat de klant niet kan weigeren? Het digitale gebruiksgemak zal op korte termijn een minimum voorwaarde worden om succesvol te zijn. Wat komt daarna? Steven zal uitgebreid ingaan op twee aspecten van de nieuwe klantenverwachtingen: de angsten, dromen en ambities voor de klant zelf én de bezorgdheden van mensen voor de totale maatschappij. Je leert hoe je een echte ‘partner in life’ kan worden voor je klanten én op hetzelfde moment toegevoegde waarde kan creëren voor de maatschappij. Al deze elementen samen zorgen voor ‘an offer they can’t refuse’

Steven Van Belleghem
Docent: Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is expert klantgerichtheid in de digitale wereld en marketingprofessor aan de Vlerick Business School. Als internationale keynote speaker heeft hij de afgelopen jaren meer dan 1.000 presentaties gegeven in meer dan 40 landen. Zijn kerncompetentie is de toekomst van de klantgerichtheid. De combinatie van klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke kant is de leidraad in Stevens verhalen.

Meer over Steven Van Belleghem »
Ter Elst, Edegem 07/12/2020 - 08/02/2021 5 sessies

Prijzen

Deze prijzen zijn all-in: een aangename en professionele locatie, colleges en begeleiding door de experts-docenten. Cursusmateriaal, parking, dranken en een beperkte broodjeslunch worden gratis aangeboden. (Vermelde prijzen zijn excl. 21% BTW)
Basisprijzen
 
UNIZO-lid € 3 250,00
Geen lid € 3 450,00
Enkel als je gebruik maakt van de KMO-portefeuille
KO MO
€ 2 275,00 € 2 600,00
€ 2 415,00 € 2 760,00

Kan ik mijn inschrijving wijzigen?

Bij annulering binnen de 15 kalenderdagen voor de aanvangsdatum van de opleiding is de overeengekomen prijs geheel verschuldigd. Je mag altijd een collega in je plaats laten deelnemen. Gelieve elke wijziging in die zin via mail door te geven aan info@ondernmersacademie.be.
Bij eerdere annulering is steeds 10% van de overeengekomen prijs verschuldigd. Elke annulering dient via email (info@ondernemersacademie.be) of aangetekend schrijven (Ondernemersacademie, Willebroekkaai 37, 1000 Brussel)  te worden bezorgd.

Hoe vraag ik de KMO portefeuille aan?

Wil je van de KMO-portefeuille genieten, dan is het heel belangrijk dat je de procedure tijdig en correct opstart en afwerkt. Doe je dit niet, dan bestaat het risico dat je de subsidie misloopt en dan blijft het volledige bedrag betaalbaar aan de Ondernemersacademie. Je kan een subsidieaanvraag indienen tot uiterlijk 14 kalenderdagen na de start van een offline opleiding  of tot uiterlijk 14 dagen na de inschrijving op een abonnement van de Online Ondernemersacademie. Na deze termijn kan je geen aanspraak meer maken op een subsidie voor deze overeenkomst of inschrijving. Om een aanvraag te doen heb je je identiteitskaart, de bijbehorende pincode en een identiteitskaartlezer nodig. Indien je nog nooit de KMO-portefeuille hebt aangevraagd kan het twee weken duren voordat je aanvraag rond is. Breng je aanvraag dus in orde wanneer je je aanmeldt! Je hebt enkel het erkenningsnummer van KMONET NV nodig: DV.O215551

Bekijk ook het duidelijke instructiefilmpje van de Vlaamse Overheid.

Bij vragen kan je ons altijd contacteren. Bij technische problemen met de aanmelding, je identiteitskaart of storingen, kan je contact opnemen met de gratis lijn 1700.

KMONET NV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet tijdig indienen van een steunaanvraag.

Ik heb mijn factuur ontvangen, wat moet ik betalen?

Wanneer je inschrijft ontvang je automatisch een factuur.

Indien je geen gebruikt maakt van de KMO-portefeuille dien je het volledige bedrag binnen 14 dagen aan KMONET NV te voldoen.

Indien je gebruik maakt van de KMO-portefeuille, betaal je enkel binnen 14 dagen de BTW rechtstreeks aan KMONET NV. Het opleidingsbedrag (excl. BTW) betaal je via de KMO-portefeuille aan KMONET NV. Je maakt je aandeel over naar de KMO-portefeuille. De Vlaamse Overheid vult dit aan met haar aandeel. Vervolgens kan je de rest van je factuur voldoen, door een storting te doen aan KMONET NV.


Geen antwoord op je vraag?

Bel ons of stel je vraag via dit fomulier