Hou me op de hoogte

Bij het strategische SMILE traject zorgen we ervoor dat uw onderneming klaar is om tegemoet te komen aan de eisen en verwachtingen van klanten in deze snel evoluerende wereld. We richten ons op een concrete verbetering van de tevredenheid van uw huidige klanten en op het reorganiseren van uw bedrijfsmodel in functie van de 'customer journey' van uw onderneming (de reis van uw klant doorheen uw onderneming).

Focus

• Perceptie, eisen en verwachtingen (vandaag & morgen) van uw verschillende klantenprofielen.
• Opmaak van uw klantenreis ('customer yourney'), met andere woorden, hoe wordt uw bedrijf ervaren
  door verschillende soorten klanten?
• Uw gepersonaliseerde 'customer journey' als basis voor een duurzame upgrade van uw bedrijfsmodel.
• Cultuurverandering ter ondersteuning van meer klantgerichtheid, hoe pakken we het aan?

Voor wie

Ondernemers of leidinggevenden met ondernemersbloed die zich bewust zijn van het belang van een optimale beleving van hun klanten en die voldoende bevoegdheid en draagkracht hebben om alle processen in de organisatie klantgerichter te maken. 

Neem uw (business)partner mee in het traject aan een heel voordelig tarief.

Lees meer via download programmabrochure

In samenwerking met: 

Prijzen

Deze prijzen zijn all-in: een aangename en professionele locatie, colleges en begeleiding door de experts-docenten. Cursusmateriaal, parking, dranken en een beperkte broodjeslunch worden gratis aangeboden. (Vermelde prijzen zijn excl. 21% BTW)
Basisprijzen
  Eerste deelnemer Vanaf tweede deelnemer
UNIZO-lid € 11 800,00 € 5 920,00
Geen lid € 12 980,00 € 6 512,00
Enkel als u gebruik maakt van de KMO-portefeuille
KO MO
€ 7 620,00 € 8 665,00
€ 8 328,00 € 9 491,00

Kan ik mijn inschrijving wijzigen?

Bij annulering binnen de 15 kalenderdagen voor de aanvangsdatum van de opleiding is de overeengekomen prijs geheel verschuldigd. U mag altijd een collega in uw plaats laten deelnemen. Bij eerdere annulering is steeds 10% van de overeengekomen prijs verschuldigd. Elke annulering dient via email (info@ondernemersacademie.be) of aangetekend schrijven (Ondernemersacademie, Willebroekkaai 37, 1000 Brussel)  te worden bezorgd.

Hoe vraag ik de KMO portefeuille aan?

Wilt u van de KMO-portefeuille genieten, dan is het heel belangrijk dat u de procedure tijdig en correct opstart en afwerkt. Doet u dit niet, dan bestaat het risico dat u de subsidie misloopt en dan blijft het volledige bedrag betaalbaar aan de Ondernemersacademie. U kan een subsidieaanvraag indienen tot 14 kalenderdagen na de start van de prestaties. Na deze termijn kan u geen aanspraak meer maken op een subsidie voor deze overeenkomst of inschrijving. Om een aanvraag te doen heeft u uw identiteitskaart, de bijbehorende pincode en een identiteitskaarlezer nodig. Indien u nog nooit de KMO-portefeuille heeft aangevraagd kan het twee weken duren voordat uw aanvraag rond is. Breng uw aanvraag dus in orde wanneer u zich aanmeldt! U heeft enkel het erkenningsnummer van KMONET NV nodig: DV.O215551

Bekijk ook het duidelijke instructiefilmpje van de Vlaamse Overheid.

Bij vragen kunt u ons altijd contacteren. Bij technische problemen met de aanmelding, uw identiteitskaart of storingen, kunt u contact opnemen met de gratis lijn 1700.

KMONET NV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet tijdig indienen van een steunaanvraag.

Ik heb mijn factuur ontvangen, wat moet ik betalen?

Wanneer u inschrijft ontvangt u automatisch een factuur.

Indien u geen gebruikt maakt van de KMO-portefeuille dient u het volledige bedrag binnen 14 dagen aan KMONET NV te voldoen.

Indien u gebruik maakt van de de KMO-portefeuille, betaalt u enkel binnen 14 dagen de BTW rechtstreeks aan KMONET NV. Het opleidingsbedrag (excl. BTW) betaalt u via de KMO-portefeuille aan KMONET NV. U maakt uw aandeel over naar de KMO-portefeuille. De Vlaamse Overheid vult dit aan met haar aandeel. Vervolgens kunt u de rest van uw factuur voldoen, door een storting te doen aan KMONET NV.


Geen antwoord op uw vraag?

Bel ons of stel uw vraag via dit fomulier

Met al uw vragen kunt u ook terecht op ons telefoonnummer +32 (0)2 21 22 613