Locatie

Inschrijven voor deze opleiding

Bij het strategische SMILE traject zorgen we ervoor dat uw onderneming klaar is om tegemoet te komen aan de eisen en verwachtingen van klanten in deze snel evoluerende wereld. We richten ons op een concrete verbetering van de tevredenheid van uw huidige klanten en op het reorganiseren van uw bedrijfsmodel in functie van de 'customer journey' van uw onderneming (de reis van uw klant doorheen uw onderneming).

Focus

• Perceptie, eisen en verwachtingen (vandaag & morgen) van uw verschillende klantenprofielen.
• Opmaak van uw klantenreis ('customer yourney'), met andere woorden, hoe wordt uw bedrijf ervaren
  door verschillende soorten klanten?
• Uw gepersonaliseerde 'customer journey' als basis voor een duurzame upgrade van uw bedrijfsmodel.
• Cultuurverandering ter ondersteuning van meer klantgerichtheid, hoe pakken we het aan?

Voor wie

Ondernemers of leidinggevenden met ondernemersbloed die zich bewust zijn van het belang van een optimale beleving van hun klanten en die voldoende bevoegdheid en draagkracht hebben om alle processen in de organisatie klantgerichter te maken. 

Neem uw (business)partner mee aan een voordelig tarief.

In samenwerking met: 

PRE-TRAJECT FASE

PRE-TRAJECT FASE

Intake door Jan en Tim in uw onderneming.
ABZ klantenreis ('customer journey') workshop.
Telefonische bevraging (perceptieanalyse bij minstens 20 van uw klanten)

Voor de start van de openingssessie in Praag doen we in uw onderneming een heel innovatieve workshop onder leiding van experts van Afdeling Buitengewone Zaken en C9 International (voor het eerst uitgevoerd in Vlaanderen). Tijdens deze workshop van één dag gaan we de 'customer journey' van uw klanten in kaart brengen. Daarnaast gaan we uw huidige klanten ook bevragen naar hun ervaringen met uw organisatie. Op basis van het resultaat van de workshop en van de bevraging bij uw klanten werken we samen een upgrade uit van uw bedrijfsmodel. Mooie woorden alleen? Absoluut niet, want aan het einde van het traject zullen we uw klanten opnieuw bevragen en moet het resultaat significant hoger liggen dan bij de start van het traject! Daar gaan we voor!

Een traject voor durvers, een traject voor ondernemers die hun klanten het beste van zichzelf willen laten blijven zien in een wereld waar klanten andere dingen gaan verwachten dan tot op heden het geval was. De beleving en dus de appreciatie van uw (potentiële) klanten met betrekking tot uw producten of diensten is vandaag minstens even belangrijk geworden als de objectieve kwaliteit van uw producten of diensten. De kleinste imperfectie in één van uw processen zal voor uw klanten heel snel aanleiding geven om producten of diensten van uw collega's te gaan proberen.

Klanten laten zich bovendien steeds vaker beïnvloeden door evaluaties en andere commentaren die achtergelaten worden op één of ander (sociaal) netwerk. Het is dus van cruciaal belang om proactief alle processen binnen uw organisatie continu te optimaliseren in functie van de snel evoluerende verwachtingen en eisen van uw (potentiële) klanten. Door uw klanten te geven wat ze verwachten en soms hun verwachtingen te overtreffen zullen ze fan worden van uw bedrijf waardoor ze uw beste verkoper zullen worden! En dat is waar het vandaag echt op aankomt! Het is dus onze ambitie om zoveel mogelijk klanten ook effectief fan te maken van uw onderneming.

TRAJECT

TRAJECT

3-daagse kick-off in Praag (13+14+15/05/2020) : interactieve sessies op verschillende plaatsen in deze bruisende stad.
Persoonlijke tussentijdse opvolging: individuele planning per deelnemer.
2 werksessies van 1 dag gecombineerd met een bedrijfsbezoek (Rotterdam & Antwerpen).

POST-TRAJECT FASE

POST-TRAJECT FASE


2de telefonische bevraging (bij minstens 20 van uw klanten).
Slotceremonie op 25 februari 2021 (incl. uitreiking gold,silver & brons Smile certificaten).

Tim Belon en Jan Belon
Docent: Tim Belon en Jan Belon

Als oprichter en eigenaar van C9 International werkt Tim Belon constant aan de verdere internationale groei van de eigen organisatie. Daarnaast focust hij zich op strategische begeleiding van grote corporate bedrijven tot kleine kmo's. Tim is een heel ervaren ondernemer met meer dan 15 jaar ervaring in het coachen van collega-ondernemers. Hij wordt door klanten gewaardeerd voor zijn empathisch vermogen, praktische ingesteldheid, creativiteit en resultaatgerichtheid. Dit traject gaat van start in Praag, de stad waar Tim sinds 2016 woont. We zullen deze prachtige stad in het hart van het economisch bruisende Centraal-Europa gebruiken als decor voor enkele dagen vol met inspirerende en interactieve sessies.

Als mede-oprichter en Strategie Directeur bij Afdeling Buitengewone Zaken onderscheidt Jan Belon zich door zijn strategisch inzicht. Hij begrijpt perfect wat klanten vandaag en morgen verwachten. Door zijn rustige maar doordachte aanpak begeleidt hij bedrijven steeds naar succes. Jan brengt heel wat internationale ervaring met zich mee waardoor hij in staat is om echt vernieuwende know-how met u te delen. Hij zal ervoor zorgen dat jullie 'het' gaan doen!

  

Meer over Tim Belon en Jan Belon »
Verschillende locaties 13/05/2020 - 25/02/2021 3 sessies

Prijzen

Deze prijzen zijn all-in: een aangename en professionele locatie, colleges en begeleiding door de experts-docenten. Cursusmateriaal, parking, dranken en een beperkte broodjeslunch worden gratis aangeboden. (Vermelde prijzen zijn excl. 21% BTW)
Basisprijzen
  Eerste deelnemer Vanaf tweede deelnemer
UNIZO-lid € 11 800,00 € 5 920,00
Geen lid € 12 980,00 € 6 512,00
Enkel als u gebruik maakt van de KMO-portefeuille
KO MO
€ 7 620,00 € 8 665,00
€ 8 328,00 € 9 491,00

Verschillende locaties

0
Op locatie, in het bedrijf en in Praag

Kan ik mijn inschrijving wijzigen?

Bij annulering binnen de 15 kalenderdagen voor de aanvangsdatum van de opleiding is de overeengekomen prijs geheel verschuldigd. U mag altijd een collega in uw plaats laten deelnemen. Bij eerdere annulering is steeds 10% van de overeengekomen prijs verschuldigd. Elke annulering dient via email (info@ondernemersacademie.be) of aangetekend schrijven (Ondernemersacademie, Willebroekkaai 37, 1000 Brussel)  te worden bezorgd.

Hoe vraag ik de KMO portefeuille aan?

Wilt u van de KMO-portefeuille genieten, dan is het heel belangrijk dat u de procedure tijdig en correct opstart en afwerkt. Doet u dit niet, dan bestaat het risico dat u de subsidie misloopt en dan blijft het volledige bedrag betaalbaar aan de Ondernemersacademie. U kan een subsidieaanvraag indienen tot 14 kalenderdagen na de start van de prestaties. Na deze termijn kan u geen aanspraak meer maken op een subsidie voor deze overeenkomst of inschrijving. Om een aanvraag te doen heeft u uw identiteitskaart, de bijbehorende pincode en een identiteitskaarlezer nodig. Indien u nog nooit de KMO-portefeuille heeft aangevraagd kan het twee weken duren voordat uw aanvraag rond is. Breng uw aanvraag dus in orde wanneer u zich aanmeldt! U heeft enkel het erkenningsnummer van KMONET NV nodig: DV.O215551

Bekijk ook het duidelijke instructiefilmpje van de Vlaamse Overheid.

Bij vragen kunt u ons altijd contacteren. Bij technische problemen met de aanmelding, uw identiteitskaart of storingen, kunt u contact opnemen met de gratis lijn 1700.

KMONET NV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet tijdig indienen van een steunaanvraag.

Ik heb mijn factuur ontvangen, wat moet ik betalen?

Wanneer u inschrijft ontvangt u automatisch een factuur.

Indien u geen gebruikt maakt van de KMO-portefeuille dient u het volledige bedrag binnen 14 dagen aan KMONET NV te voldoen.

Indien u gebruik maakt van de de KMO-portefeuille, betaalt u enkel binnen 14 dagen de BTW rechtstreeks aan KMONET NV. Het opleidingsbedrag (excl. BTW) betaalt u via de KMO-portefeuille aan KMONET NV. U maakt uw aandeel over naar de KMO-portefeuille. De Vlaamse Overheid vult dit aan met haar aandeel. Vervolgens kunt u de rest van uw factuur voldoen, door een storting te doen aan KMONET NV.


Geen antwoord op uw vraag?

Bel ons of stel uw vraag via dit fomulier

Met al uw vragen kunt u ook terecht op ons telefoonnummer +32 (0)2 21 22 613