Locatie

Inschrijven voor deze opleiding

Gespecialiseerde managementopleidingen voor de Artsen

Na het grote succes van deze reeks in de afgelopen vier jaren, volgt een nieuwe editie van deze unieke opleiding op maat van zelfstandige zorgverstrekkers. Alle facetten van het professioneel leven van een arts of artsenpraktijk komen aan bod. Van organisatie, praktijkmanagement en innovatie tot financiering. Kortom, de broodnodige bagage voor de geslaagde zelfstandige zorgverstrekkers!

Er is ruimschoots mogelijkheid tot vraagstelling, interactie en begeleiding. Tijdens het gezamenlijke lunchmoment kunt u in dialoog gaan met zorgverstrekkers uit de andere disciplines.

De Masterclasses worden afzonderlijk per beroepsgroep gedoceerd op dezelfde locatie. Zo bent u verzekerd van een opleiding met praktijkvoorbeelden specifiek voor uw beroepsgroep. Voor deze opleiding worden accreditaties permanente vorming aangevraagd.

Leden van BVAS ontvangen een korting van €150. Gebruik hiervoor bij inschrijving kortingscode ARTS2019.

 

In samenwerking met:

 

 

Nog geen lid? Klik op de link hieronder. 

BVAS

FINANCIEEL MANAGEMENT
05 oktober 2019 van 09:00 tot 13:15

U leert meepraten met uw boekhouder: In hoeverre ben ik echt op de hoogte van hoe al die begrippen een invloed hebben op mijn dagelijkse praktijkvoering? Wat zeggen een balans en resultatenrekening over mijn praktijk, cashflow, jaarrekening, financiële analyse, budget … ? Hoe kijkt een bankier naar uw balans bij een kredietaanvraag?

 

Docent: Freddy Van Bogget
Meer over Freddy Van Bogget »

STRESS & BURN-OUTPREVENTIE
19 oktober 2019 van 09:00 tot 13:15

Huisartsen en specialisten zijn erg kwetsbaar voor burn-out. U wapent zich om uzelf te helpen uw competenties te ontdekken en stress te beperken, en vervolgens uitgerust – in plaats van uitgeblust – anderen te helpen burn-out en stress aan te pakken.

 

Docent: Marieke Impens
Meer over Marieke Impens »

TIME MANAGEMENT
16 november 2019 van 09:00 tot 13:15

Als arts is timemanagement altijd een uitdaging. Hoe kunt u uw tijd beter beheren op vlak van effectiviteit, kwaliteit en productiviteit? U leert omgaan met uitdagingen, veranderingen, burn-out, gezin, vrije tijd, nieuwe impulsen …

 

Docent: Corinne Reynders
Meer over Corinne Reynders »

PRAKTIJKMANAGEMENT & ASSOCIATIE
30 november 2019 van 09:00 tot 13:15

Inkomsten, kosten en belastingen in een praktijk: geen zorgen over belastingen en sociale bijdragen. Btw in de zorgsector? Wanneer is de vennootschap voor mij interessant? En hoe haal ik dan geld uit de vennootschap? Wat zijn alternatieve verloningstechnieken?

Wat zijn de vele voordelen van associaties? Aan welke cruciale aspecten moet er gedacht worden vooraleer er van start kan worden gegaan? Zijn de verwachtingen van alle partijen dezelfde, welke rechtsvorm wordt gekozen, hoe wordt de verloning geregeld?

 

Docent: Filip Jacobs
Meer over Filip Jacobs »

INNOVATIEF MANAGEMENT
14 december 2019 van 09:00 tot 13:15

Reorganisaties, meer doen met minder en meer (online) concurrentie. Wat zijn de eisen en de verwachtingen van uw toekomstige patiënten? Hoe kunt u uw praktijk voorbereiden op de toekomst? Wat zal de basis van “best practices & cross industry inspiration” betekenen voor de inzichten in mijn praktijk? Eén antwoord: Innoveren!

Docent: Erik van den Dobbelsteen
Meer over Erik van den Dobbelsteen »
Rode Bol, Gent 05/10/2019 - 14/12/2019 5 sessies

Prijzen

Deze prijzen all-in: een aangename en professionele locatie, colleges en begeleiding door de experts-docenten, cursusmateriaal, catering en parking. (Vermelde prijzen zijn excl. 21% BTW)
Basisprijzen
 
UNIZO-lid € 750,00
Geen lid € 900,00
Enkel als u gebruik maakt van de KMO-portefeuille
KO MO
€ 450,00 € 525,00
€ 540,00 € 630,00

Rode Bol, Gent

Sint-denijslaan 489
9000 Gent

Kan ik mijn inschrijving wijzigen?

Bij annulering binnen de 15 kalenderdagen voor de aanvangsdatum van de opleiding is de overeengekomen prijs geheel verschuldigd. U mag altijd een collega in uw plaats laten deelnemen. Bij eerdere annulering is steeds 10% van de overeengekomen prijs verschuldigd. Elke annulering dient via email (info@ondernemersacademie.be) of aangetekend schrijven (Ondernemersacademie, Willebroekkaai 37, 1000 Brussel)  te worden bezorgd.

Hoe vraag ik de KMO portefeuille aan?

Wilt u van de KMO-portefeuille genieten, dan is het heel belangrijk dat u de procedure tijdig en correct opstart en afwerkt. Doet u dit niet, dan bestaat het risico dat u de subsidie misloopt en dan blijft het volledige bedrag betaalbaar aan de Ondernemersacademie. U kan een subsidieaanvraag indienen tot 14 kalenderdagen na de start van de prestaties. Na deze termijn kan u geen aanspraak meer maken op een subsidie voor deze overeenkomst of inschrijving. Om een aanvraag te doen heeft u uw identiteitskaart, de bijbehorende pincode en een identiteitskaarlezer nodig. Indien u nog nooit de KMO-portefeuille heeft aangevraagd kan het twee weken duren voordat uw aanvraag rond is. Breng uw aanvraag dus in orde wanneer u zich aanmeldt! U heeft enkel het erkenningsnummer van KMONET NV nodig: DV.O215551

Bekijk ook het duidelijke instructiefilmpje van de Vlaamse Overheid.

Bij vragen kunt u ons altijd contacteren. Bij technische problemen met de aanmelding, uw identiteitskaart of storingen, kunt u contact opnemen met de gratis lijn 1700.

KMONET NV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet tijdig indienen van een steunaanvraag.

Ik heb mijn factuur ontvangen, wat moet ik betalen?

Wanneer u inschrijft ontvangt u automatisch een factuur.

Indien u geen gebruikt maakt van de KMO-portefeuille dient u het volledige bedrag binnen 14 dagen aan KMONET NV te voldoen.

Indien u gebruik maakt van de de KMO-portefeuille, betaalt u enkel binnen 14 dagen de BTW rechtstreeks aan KMONET NV. Het opleidingsbedrag (excl. BTW) betaalt u via de KMO-portefeuille aan KMONET NV. U maakt uw aandeel over naar de KMO-portefeuille. De Vlaamse Overheid vult dit aan met haar aandeel. Vervolgens kunt u de rest van uw factuur voldoen, door een storting te doen aan KMONET NV.


Geen antwoord op uw vraag?

Bel ons of stel uw vraag via dit fomulier

Met al uw vragen kunt u ook terecht op ons telefoonnummer +32 (0)2 21 22 613