Locatie

Inschrijven voor deze opleiding

Plan het perfecte project

Hoe vaak gebeurt het dat een project verloopt zoals gepland?
Met deze praktische en resultaatgerichte workshop leert u uw projecten anders aan te pakken. U krijgt tools en technieken aangereikt om planmatige uitdagingen degelijk geëquipeerd aan te gaan. Om strategisch naar projecten te kijken. Om een goed fundament te leggen. Om met succes te rapporteren over resultaten. Docent Philip Gielis heeft pakken ervaring om naar terug te grijpen.

Voor wie?

Kmo-zaakvoerders die (kleinschalige) projecten zelf willen aanpakken, die inzicht willen verwerven in projectmatig werken en die essentiële projectmanagementtools en -technieken willen aanleren.

De fundamenten van een goed project
29 november 2017 van 13:00 tot 18:00

In deze sessie bespreken we wat een project nu precies is. Wat zijn de mogelijke aspecten van een project? Wat maakt iets tot een groot- of een kleinschalig project?
We gaan verder in op het waarom van een framework. En dat het juiste framework ook voor kleinschalige projecten de juiste aanpak is.
We werken de drie pijlers van een project uit: tijd, kost & scope.

Plan, Do, Check, Act!
06 december 2017 van 13:00 tot 18:00

In deze tweede sessie gaan we in op de verschillende fases van een project, zodat u op geen enkel moment voor verrassingen komt te staan, dankzij een goede projectfasering.

Resultaatgericht sturen en rapporteren
13 december 2017 van 13:00 tot 18:00

U staat aan het stuur van uw project. Het is belangrijk dat u dat sturen resultaatgericht doet én dat u goed opvolgt. Een correcte en duidelijke projectrapportering is van groot belang. We tackelen enkele mogelijke knelpunten én oplossingen met risicobeheersing en kwaliteitszorg.

Uw project in the picture
20 december 2017 van 13:00 tot 18:00

We gaan in op enkele projecten typisch voor KMO’s (een verhuis, een grootschalig verkoopsproject, een implementatie van een IT oplossing, een leveranciers-tender…). U geeft vooraf voorbeelden van projecten die lopende zijn in uw bedrijf. Vervolgens bekijken we waar een verbeterde projectaanpak mogelijk is.

Philip Gielis
Docent: Philip Gielis

Philip behaalde het diploma Industrieel Ingenieur bouwkunde, waarna hij verder studeerde aan de faculteit TEW en een diploma behaalde als Master in de Maritieme Economie & Logistiek.
Philip begon zijn carrière in 2010 bij een logistieke dienstverlener, waar hij als proces ingenieur aan de slag ging in het optimaliseren van logistieke operaties. Later werkte hij als Contract Manager & Project Manager waarbij hij verantwoordelijk was voor enkele logistieke operaties en projecten.
Sinds begin 2017 is Philip actief als Manager Strategy & Operations bij Moore Stephens Belgium. Binnen het team van Operations legt Philip zich vooral toe op Supply Chain & Business Intelligence projecten.

Meer over Philip Gielis »
Salons van Edel, Antwerpen 29/11/2017 - 20/12/2017 4 sessies

Prijzen

Deze prijzen all-in: een aangename en professionele locatie, colleges en begeleiding door de experts-docenten, cursusmateriaal, catering en parking. (Vermelde prijzen zijn excl. 21% BTW)
Basisprijzen
 
UNIZO-lid € 1 200,00
Geen lid € 1 400,00
Enkel als u gebruik maakt van de KMO-portefeuille
KO MO
€ 720,00 € 840,00
€ 840,00 € 980,00

Salons van Edel, Antwerpen

Terbekehofdreef 13
2610 Antwerpen

Ik kan niet naar alle sessies komen, wat nu?

Neem contact met ons op. Waarschijnlijk is er de mogelijkheid om de sessie op een andere locatie of een ander tijdstip in te halen.

Kan ik mijn inschrijving wijzigen?

Bij annulering binnen de 15 kalenderdagen voor de aanvangsdatum van de opleiding is de overeengekomen prijs geheel verschuldigd. U mag altijd een collega in uw plaats laten deelnemen. Bij eerdere annulering is steeds 10% van de overeengekomen prijs verschuldigd. Elke annulering dient via email (info@ondernemersacademie.be) of aangetekend schrijven (Ondernemersacademie, Willebroekkaai 37, 1000 Brussel)  te worden bezorgd.

Hoe vraag ik de KMO portefeuille aan?

Wilt u van de KMO-portfeuille genieten, dan is het heel belangrijk dat u de procedure tijdig en correct opstart en afwerkt. Doet u dit niet, dan bestaat het risico dat u de subsidie misloopt en dan blijft het volledige bedrag betaalbaar aan de Ondernemersacademie. U kan een subsidieaanvraag indienen tot 14 kalenderdagen na de start van de prestaties. Na deze termijn kan u geen aanspraak meer maken op een subsidie voor deze overeenkomst of inschrijving. Om een aanvraag te doen heeft u uw identiteitskaart, de bijbehorende pincode en een identiteitskaarlezer nodig. Indien u nog nooit de KMO portefeuille heeft aangevraagd kan het twee weken duren voordat uw aanvraag rond is. Breng uw aanvraag dus in orde wanneer u zich aanmeldt! U heeft enkel het erkenningsnummer van KMONET NV nodig: DV.O215551

Bekijk ook het duidelijke instructiefilmpje van de Vlaamse Overheid.

Bij vragen kunt u ons altijd contacteren. Bij technische problemen met de aanmelding, uw identiteitskaart of storingen, kunt u contact opnemen met de gratis lijn 1700.

KMONET NV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet tijdig indienen van een steunaanvraag.

Ik heb mijn factuur ontvangen, wat moet ik betalen?

Wanneer u inschrijft ontvangt u automatisch een factuur.

Indien u geen gebruikt maakt van de KMO portefeuille dient u het volledige bedrag binnen 14 dagen aan KMONET te voldoen.

Indien u gebruik maakt van de de KMO portefeuille, betaalt u enkel binnen 14 dagen de BTW rechtstreeks aan KMONET. Het opleidingsbedrag (excl. BTW) betaalt u via de KMO portefeuille aan KMOnet. U maakt uw aandeel over naar de KMO portefeuille. De Vlaamse Overheid vult dit aan met haar aandeel. Vervolgens kunt u de rest van uw factuur voldoen, door een storting te doen aan KMONET.


Geen antwoord op uw vraag?

Bel ons of stel uw vraag via dit fomulier

Met al uw vragen kunt u ook terecht op ons telefoonnummer +32 (0)2 21 22 613